Již od roku 2019 zajišťujeme na českém trhu PR a komunikaci pro společnost Paramount, dominantně jejího kanálu Paramount Network (dříve Prima Comedy Central). Komunikace značky zahrnuje 360stupňový mediální servis, tvoříme také komunikační plány a zajišťujeme monitoring médií. Podle zadání klienta zvyšujeme brand awareness značek na vybraných eventech. Například Paramount Network se stal hlavním partnerem letního MAX kina, které pořádáme na střeše Centra Černý Most v Praze, a Nickelodeon zastřešuje dětskou zónu na Prima FESTu.
Co jsme všechno realizovali a na čem se podílíme:
- V roce 2016 jsme komunikovali start nového kanálu Prima Comedy Central, včetně mediální kampaně. Důraz byl kladen na pořady vlastní tvorby.
- V říjnu 2019 jsme promovali start dalšího kanálu Nicktoons na českém trhu.
- V roce 2021 jsme zajišťovali PR aktivity kanálu Prima Comedy Central, včetně pořadů vlastní tvorby.
- V únoru 2021 jsme PRovali launch platformy Paramount+ pro český a slovenský trh.
- Na jaře 2021 jsme oznamovali rebranding kanálu Prima Comedy Central na Paramount Network.
- V létě 2021, 2022 a 2023 jsme produkovali a komunikovali letní Paramount MAX kino a realizovali dětskou aktivaci pod hlavičkou kanálu Nickelodeon.
- V srpnu 2021 jsme oznamovali službu SkyShowtime pro český a slovenský trh.
- Od ledna 2022 mediálně zastupujeme kanál Paramount Network a komunikujeme pořady vlastní tvorby.
- V červenci 2023 jsme zajistili a odprezentovali dětskou aktivaci pod hlavičkou kanálu Nickelodeon na akci Blue Style Prima FEST.
Co všechno jsme dokázali:
- Zvýšili jsme brand awareness kanálu Paramount Network prostřednictvím Paramount MAX kina s návštěvností desítek tisíc diváků.
- Zvýšili jsme brand awareness kanálu Nickelodeon prostřednictvím aktivací na eventech Paramount MAX kino a Blue Style Prima FEST.
Díky naší spolupráci a expertíze výrazně narostla medializace českého kanálu Paramount Network – o 1312 % (rok 2020 vs. 2023).