Začátek roku bývá ve znamení nových sportovních předsevzetí i dietních výzev, neboť plavková sezóna je tu co nevidět. Pro společnost Marimex, předního českého prodejce bazénů, vířivek a fitness vybavení, jsme připravili originální komunikační kampaň na domácí fitness produkty. Koncept kampaně vycházel ze základní myšlenky, že ne každý touží chodit do přeplněných fitek, kde jsou každé jeho cvičení i outfit doprovázeny zvídavými pohledy. Pohodlným řešením mohou být běhací pásy a rotopedy, které umožňují pravidelné cvičení nebo běhání v domácím prostředí bez ohledu na to, jaké je počasí.
Do komunikace jsme zapojili oblíbené moderátorky rádia KISS – Andreu Pomeje a Soniu Edde, které se pravidelně věnují sportu, aby vydržely náročné DJ sety, a lifestyle influencerku Denny Polákovou.
Komunikaci jsme doplnili o soutěže na domácí fitness vybavení, slevovými kódy a vtipnou kreativou ve stylu oblíbeného kanálu Prima COOL.
Zásah kampaně na sociálních sítích byl přes 1 milion lidí a navýšili jsme Instagram společnosti Marimex o 3500 nových sledujících.