Titulárním partnerem našeho eventu LOVE DAY je společnost DERMACOL, která díky 360stupňové kampani získává nadstandardní vizibilitu brandu i produktů. Díky tomu, že tato úspěšná kosmetická značka je stejně jako TV stanice Prima LOVE zaměřena na ženy a má signifikantní růžovou barvu, jsme ji synergicky zapojili do programu eventu konaného u příležitosti narozenin kanálu. První máj v Grébovce se tak nese ve znamení lásky, hýčkání, módních přehlídek, tanečních a hudebních vystoupení, a především líčení kosmetikou DERMACOL. Jméno a logo našeho hlavního partnera se tak pravidelně objevuje v názvu akce v rámci poutání selfových spotů, inzerce, PR výstupů a na sociálních sítích.
Vstup na DERMACOL LOVE DAY je pro každého návštěvníka zdarma, ale milovníkům krásy nabízíme možnost zakoupení si dárku – ikonickou růžovou DERMACOL tašku, kterou máme plnou kosmetických produktů a voucherů. Průměrně jich prodáme přes 5000 kusů.
Na míru klientovi jsme také vymysleli líčení rtů neslíbatelnou rtěnkou a možnost nechat se políbit pod krásným rozkvetlým, tzv. líbacím stromem.
Řečí čísel – jen v roce 2023 jsme k eventu LOVE DAY naplánovali TV mediální kampaň za více než 20 milionů korun, spolu s nasazenými spoty v rádiu, inzercí v printu a OOH jsme zasáhli 3,5 milionu divaček starších 15 let. Mimo to dostal také klient prostor v minipořadu, který k vybraným eventům natáčíme a následně vysíláme na afinitních kanálech – Prima, Prima LOVE a prima+.
Na sociálních sítích jsme o LOVE DAY měli 207 příspěvků a 107 stories, na webech iPrima.cz jsme bannery s pozvánkou získali 866 tisíc impresí.
Mediální prostor, který jsme vygenerovali pro event i značku DERMACOL pomocí PR výstupů, měl hodnotu přes 27 milionů korun.