Pro společnost Volkswagen jsme vytvořili originální komunikační kampaň na její model California, který je navržen na cestování od města po pláž. My jsme v kampani vsadili na hory, které jsou ideálním místem pro akční dovolenou. Ke spolupráci jsme přizvali jednoho z nejlepších českých horolezců Jana Trávníčka a jeho kamaráda, horského vůdce Karla Kříže, kteří absolvovali adrenalinový výlet do rakouských Alp. Z jejich cesty jsme během pěti dnů natočili krátký dokumentární film a vytvořili z něj jedinečnou crossmediální kampaň s přesahem do všech mediatypů.
Diváci mohli na Prima COOL sledovat minipořad a k němu tematické identy i pořadové upoutávky.
Bannerovou kampaní jsme poutali na pořad ve videoarchivu na iPrima.cz. Nechyběla ani doprovodná kampaň na sociálních sítích, kde jsme měli speciální zdravice od obou cestovatelů. Jejich poutavé dobrodružství si mohli přečíst i čtenáři magazínu a webu Prima ZOOM.